نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
24494
-
الف
+

شاهرخ خان یا سلمان خان؟ کدام بازیگر محبوب تر است؟

در این گزارش به مقایسه دو ستاره سینمای هند پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم2، «شاهرخ خان» و « سلمان خان» دو ستاره مشهور سینمای بالیوود که از محبوبیت خاصی برخوردارند، همواره در رسانه ها با یکدیگر مقایسه شدند.

پاسخ به این سوال که کدام بازیگر محبوبتر و مشهور تر است، کار بسیار دشواری است زیرا هر دو قدرتمند و محبوب هستند.

شاهرخ خان بدون معرف و پشتیبانه وارد صنعت فلم سازی شد و هم اکنون ثروتمندترین و بزرگترین ستاره بالیوود است به طوری که کارگردانان برای امضا قرارداد با وی در صف قرار میگیرند، در طرف دیگر خانواده سلمان خان، به خصوص پدر سلمان خان که فلم نامه نویس مشهوری است، از قبل در این صنعت مصروف بوده اند و سلمان خان برای معرفی شدن به طرفداران راه سختی را طی ننموده است.

در ادامه با طرح چند سوال این دو ستاره محبوب سینمای بالیوود را مقایسه خواهیم کرد.

چه کسی بهتر است؟سلمان خان یا شاهرخ خان؟

هر دو در صنعت فلم سازی از بهترین ها هستند و طرفداران هر دو به دلایل خاص و معتبر خودشان سلمان خان و شاهرخ خان را دنبال می کنند.

در شروع دوران حرفوی کار ، ابتدا سلمان خان بسیار مشهور شد اما شاهرخ خان با تلاش بیشتر توانست شهرت بیشتری کسب کند، مهارت بازیگری هر دوی آنها فوق العاده است و در هند ، هر دو ثروتمندترین افراد مشهور و همچنین ثروتمندترین ستاره های بالیوود هستند.

کدام ستاره طرفداران بیشتری دارد؟

این مقایسه را می توان به نوع فلم هایی که هردو انتخاب میکنند، انجام داد.شاهرخ خان فلم های خود را به دقت انتخاب می کند به همین علت وی پادشاه بالیوود است اما سلمان خان فلم هایش را به صورت تصادفی و با هدف درآمد انتخاب میکند.

از طرفی دیگر اگر  شاهرخ خان نقش ضعیفی ایفا کند، طرفدارانش از وی انتقاد می کنند و اگر خوب بازی کند، از وی تشکر می کنند و در هر صورت همیشه طرفدار او هستند اما طرفداران سلمان خان فقط به خاطر اینکه دوست یا فردی از فامیل شان طرفدار سلمان خان هستند، از وی طرفداری می کنند.

کدام ستاره جذاب تر است؟

در سال های جوانی سلمان خان به مراتب از شاهرخ خان جذاب تر و خوش چهره تر بود اما با گذشت زمان این شاهرخ خان است که با حفظ موهای پرپشت و چهره نسبتا ثابت، از سلمان خان جذاب تر به نظر می رسد و در سن 53 سالگی جذابیت خود را حفظ نموده است، این در حالی است که سلمان خان هفتمین مرد جذاب دنیای سینما می باشد.

دلیل محبوبیت بسیار شاهرخ خان در چیست؟

شاهرخ خان به دلیل نقش آفرینی های فوق العاده در فلم ها و چهره اش مشهور است.وی همواره در حال کمک رسانی به افراد نیازمند در سوانح مختلف و همچنین فراهم سازی امکانات اولیه بهداشتی برای مردم هند است.

شاهرخ خان با تلاش بسیار به جایگاه فعلی در صنعت سینما رسیده و بزرگترین قهرمان عاشق پیشه بالیوود است. او مردی خودساخته است. وی همچنین در امور خیرخواهانه و تاسیس بنیاد های مختلف بسیار اشتراک می کند.

چرا شاهرخ خان پادشاه بالیوود است؟

دلیل این امر این است که او مردی خودساخته است. شاهرخ خان برای ورود به دنیای سینما معرف و پشتیبانی نداشت و برای رسیدن به موفقیت، روزهای سختی را پشت سر گذاشته و با ظاهر ، جذابیت و نقش آفرینی خود همچنان پادشاه بالیوود است.

او طرفداران زیادی دارد و برای همه امور همیشه بر روی پاهای خودش استوار بوده است، وی می داند چه زمانی و در مورد چه چیزی باید صحبت کند.

شاهرخان نسبت به سلمان خان جذاب تر و شوخ طبع تر است. در کمک به دیگران حاشیه درست نمی کند و امور خیرخواهانه را بدون جنجال در رسانه ها انجام می دهد.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

شاهرخ بهترینه

مهران

شاهرخان حتی نمیتونه خوابه ۳۰۰کروری ببینه

کاربر مهمان

بدبخت از بس شاهرخ جایزه و فیلم های با فروش بالا داشته که نخواد خودشو ثابت کنه اون نه فکر پوله نه مشهور شدن نه جایزه فقط دوس داره نقش‌هایی که دوست داره بازی کنه

صغری زرد کف

شاهرخ خان

کاربر مهمان

هردو آنها از بهترین بازیگران جهان هستند

کاربر مهمان

اول سلمان خان وبعد شاهرخ خان

کاربر مهمان

فقط سلمان سلطان بالیوود

۰

صد در صد هر دوشون نمیتونم انتخاب کنم

کاربر مهمان

من هر دوشون رو دوست دارم ولی میگم اول شاهرخ خان

کاربر مهمان

سلمان خان

حامد

سلمان خان عالی هستش

به تو چه

اول سلمان بعد امیر خان بعد آمیچاپاچان بعدش شاید شاهرخ خان

فقط آرای مردم نه نظر تو

چیزی که با آرای مردم جمع میشه حساب نه بخاطر یکی دو نفر سلمان بعد شاهرخ شاهرخ تو بهترین فیلم های سال بازی کرده سلمان هم همینطور ولی 60یا62درصد مردم به شاهرخ خان رای داده اند

AAA

فقط امیر خان

سامیه

من عاشق شاهرخ خان هستم اون بهترینه قبلا نظرم سلمان خان بود ولی با دیدن بسیاری از فیلم های ایشون و سلمان خان شاهرخ خان رو انتخاب کردم نمیدونم چه جوری بگم که دوسش دارم عاشقشم

احمد

مگه جذاب تر از شاهرخ خان داریم؟

کاربر مهمان

این که طرفداران سلمان خان بخاطر انتخاب دیگران انتخابش می کنند گزافه است ما در ایرانم با توجه به نقش و بازی خوبش انتخابش می کنیم

شاهرخ😍

شاهرخ بهترینه من عاشق شاهرخ هستم

شاهرخ

فقط شاهرخ

کاربر مهمان

کلا سه خان بزرگ هند بی نظیرن ولی از بین این دو خان میشه گفت شاهرخ خان خیلی عالیه سلمان خان هم همینطور ولی من کشش دارم بیشتر سمت سلمان خان خیلی مهرش به دلم نشسته

کاربر مهمان

عشق فقد شاهرخ خان خدا کنه همیشه سالم باشه💜💜💜💜💜♥️♥️♥️♥️💙💙💙💙💙

کاربر مهمان

خدایی همین که بدون پشتیبان شاهرخ خان به این محبوبیت رسیده قابل مقایسه حتی نیست با هیچ کسی جز امیتا ایشون هم همینطور بوده ولی شاهرخ خان بخاطر قدرتهای بیشتر در زمان خودش اوله